Focus Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag har kollat diverse stunt-filmer tagna ur VC, och där får de ofta riktigt bra spinn på MC'n - men jag kan inte! och de gånger jag lyckats med åtminstånde ett varv så vurpar jag när jag landar. Hur gör jag?? Har försökt med gamepad, joystick och tangentbord. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag skulle tro att de har fixat bättre handling till motorcyklen, så det är mycket svårare att ramla av, och mycket enklare att svänga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 mm.. något sånt ska det inte vara i min film.. allt ska vara orginal och "äkta"! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 mm.. något sånt ska det inte vara i min film.. allt ska vara orginal och "äkta"! (:!!! Samma här Inte ens någon moddad bil kommer att synas i min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 nej, ingen ändrad handlig. men det är klart att om man spinner mycket trillar man av menar du sånhär spin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ja hur gör man sånna spinnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 kör på bakhjulet in i en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts