mysko Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 i centrum är det en jävla telefon som ringer o man får i uppdrag att döda några gängmedlemar o brevid telefonen ligger det ett hus där man hämtar 2 vapen men villka är det man ska döda fattar inget :"> hur ser dom gängmedlemarna ut o hur många är dom? :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Kolla på radarn var de är någonstans, är det en triangel är de ovanför eller neranför dig, är det en fyrkant så är de på samma höjdskillnad som dig Annars så är det 8 st och de ser ut som vanliga människor fast det har en 2 meter hög rosa pil ovanför huvudet. Lät kanske lite flummigt, men aja. Lycka till! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mysko Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 det är en gul triangel o jag har kollat runt där överallt men inte hittat några snubbar med pil över skallen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Han e uppe på reklamskylten (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mysko Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 (:!!! Har hittat honom nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mysko Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Har dödat alla gängmedlemar nu. har varit till flygplatsen o skjutit en snubbe o tagit hans väska o levererat den. vad ska jag göra nu? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 första gången fattade inte jag ett skit av vad jag skulle göra..så jag gick och hämtade en helikopter..jag trodde jag skulle snacka med han :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 (redigerad) första gången fattade inte jag ett skit av vad jag skulle göra..så jag gick och hämtade en helikopter..jag trodde jag skulle snacka med han :"> När jag började spela VC fattade jag inte riktigt varför kvadraterna på radarn ibland blev till trianglar, trodde att det var en bugg.:"> Redigerad 3 juli, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 (redigerad) När jag började spela VC fattade jag inte riktigt varför kvaraterna på radarn ibland blev till trianglar, trodde att det var en bugg.:"> Fattade inte heller värför fyrkanterna blev trianglar först :"> Redigerad 3 juli, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts