Jump to content

gta vice city

mysko
 Share

Recommended Posts

i centrum är det en jävla telefon som ringer o man får i uppdrag att döda några gängmedlemar o brevid telefonen ligger det ett hus där man hämtar 2 vapen men villka är det man ska döda fattar inget :"> hur ser dom gängmedlemarna ut o hur många är dom? :'( :'( :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla på radarn var de är någonstans, är det en triangel är de ovanför eller neranför dig, är det en fyrkant så är de på samma höjdskillnad som dig

Annars så är det 8 st och de ser ut som vanliga människor fast det har en 2 meter hög rosa pil ovanför huvudet.

Lät kanske lite flummigt, men aja. Lycka till! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

första gången fattade inte jag ett skit av vad jag skulle göra..så jag gick och hämtade en helikopter..jag trodde jag skulle snacka med han :">

:lol:

När jag började spela VC fattade jag inte riktigt varför kvadraterna på radarn ibland blev till trianglar, trodde att det var en bugg.:">

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol:

När jag började spela VC fattade jag inte riktigt varför kvaraterna på radarn ibland blev till trianglar, trodde att det var en bugg.:">

Fattade inte heller värför fyrkanterna blev trianglar först :">

Redigerad av MP5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor