TagTuriX Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag har gjort 'Trial By Dirt' och då har jag gjort 26 mini missions, men canza har inte gjort 'Trial By Dirt' men han har ändå 100%... konstigt, och jag vet inte fortfarande vad jag har kvar. jag har klarat glassäljningen för jag har pengar utanför glass huset! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 JAg tror verkligen inte att jag har använt nåt fusk men man börjar juh undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 jag behöver hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Fått 45 poäng på shooting range? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 jag har fått 82 men det var på missionet! jag har bara fått typ 35 i vanliga fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 jag har fått 82 men det var på missionet! jag har bara fått typ 35 i vanliga fall! Du måste ha 45 utanför missionet.(Eller vad man ska säga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag har gjort 'Trial By Dirt' och då har jag gjort 26 mini missions, men canza har inte gjort 'Trial By Dirt' men han har ändå 100%... konstigt, och jag vet inte fortfarande vad jag har kvar. jag har klarat glassäljningen för jag har pengar utanför glass huset! (:!!! Jag har gjort det uppdraget det är bara det att den inte syns på statsen. Det är som de andra säger du måste klara minst 45p i shooting range. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 då är det nog det ända jag har kvar!! TROR JAG.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 FAN VA GÖTT!!!!!!!!!! nu har jag 100%!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts