TagTuriX Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 (redigerad) Jag har 99% och jag tror att jag har gjort allt man ska göra, men det har jag tydligen inte! kan nån kolla mina Stats och se om jag har glömt nåt!?? MÅSTE ha hjälp!!! Redigerad 3 juli, 2003 av TagTuriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Måste du inte klara: Longest stoppie time : 0 secs Longest stoppie distance : 0.00 m Longest 2-wheels time : 0 secs Longest 2-wheels distance : 0.00 m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 ja de kanske man måste, men nån som vet vad Longest stoppie time/distance är!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 det e väll när man kör med e motorcyckel och bromsar/lutar sig fram så att den står(åker) på framhjulet..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 test att göra Keepie-uppie beach ball Seagulls Sniped ( skjuta fåglar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 ja det kan jag göra.. men jag letade efter fåglar vid vattnet innan men jag hittade inga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Måste du inte klara: Longest stoppie time : 0 secs Longest stoppie distance : 0.00 m Longest 2-wheels time : 0 secs Longest 2-wheels distance : 0.00 m Man måste inte klara nåt av dem man behöver heller inte snipa seagulls eller nicka med beachbollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Har du gjort Cone Crazy och har du klarat att få över 35p i shooting range? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Vad e Cone Crazy och var finns det/den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Högst upp på Parkeringshuset på washington avenue, En bit från Pole Positon, Gå in i Stallionbilen för att aktivera uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Fett!! det har jag inte gjort!! hur kunde du veta det!?? det stårt jug inte på statsen,, eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 (redigerad) Jag kolla dina stats och jämförde med mina Stats Redigerad 2 juli, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 jaha så det kommeer utt när man har gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 en kille sa att jag bara hade gjort 'Test Track' och inte 'Dirt Track'??? va e d?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Längst i norr bredvid Stadion finns det en lerbana, där är det meningen att man ska klara det både med bilen och med motorcykeln. Har du lyckats få autoreload på shooting rangen genom att få över 35p? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 jag har gjort shooter 2 gånger, en på mission och en efter och båda gångarna över 35 och mina vapen laddas om automatiskt om de e det du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Men Canza har fel... det ska vara 45 poäng. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ska man klara 45 poäng på shootingrange?? det står juh typ points to beat 30 och jag har klarat 35 tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Du har bara sålt 51 glassar... tror man måste göra 55 eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 51 funkade bra för mig. DU har heller inte gjort "Keepie-uppie beach ball". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts