ando11 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 det är världens största bil träff!!!!det är både utställning och crusing!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 nej...tycker inte de e så kul...ska till GBG istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 det är världens största bil träff!!!!det är både utställning och crusing!!!! Menar du Power Big Meet eller?? Som är nu på fredag? Ska du dit din jäkel.. Fan va fusk.. jag vill dit men jag ska på semsester så jag kan inte.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 vart fan ligger v-ås, vill det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 nej...tycker inte de e så kul...ska till GBG istället... volvos hemstad ! (:!!! det är bra. skippa de amerikanska på fynden. kör svenskt, var svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Aaa jag ska dit ligger 2 mil från där jag bor... då blir det fett me partaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Farsan ska dit på Lördag men inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 vart fan ligger v-ås, vill det :'( Typ i gämnhöjd med sthlm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 volvos hemstad ! det är bra. skippa de amerikanska på fynden. kör svenskt, var svensk. Då ska ja nog till trollhättan istället...GBG e bra som stad men inte bilmärket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Då ska ja nog till trollhättan istället...GBG e bra som stad men inte bilmärket... gissa vad namnet Volvo kommer ifrån ! du vet kul lager fabriken SKF. dom hade namnet Volvo just för dess namn på svenska. en snubbe ville starta en bil fabrik och han fick HYRA namnet. men sen efter några år så köptes namnet loss... de du Joey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 gissa vad namnet Volvo kommer ifrån ! du vet kul lager fabriken SKF. dom hade namnet Volvo just för dess namn på svenska. en snubbe ville starta en bil fabrik och han fick HYRA namnet. men sen efter några år så köptes namnet loss... de du Joey. jaså...så de va så...förresten alla...jag ska nog till västerås imorrn...sk till gbg på söndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Har vart där nu och pimplat bärs, skit kul men kolla knappt på bilarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts