ando11 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 jag fattar inte vad man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Dela ut glassar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Du ska åka och dela ut Knark (Förklätt till Glassar) till alla punadre i stan, åk runt lite bara så hittar du folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 kör då ner i hamnen ! där har du nära till Pay´n´Spray då polisen kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 T ex Gamla Gummor köper Knark (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 T ex Gamla Gummor köper Knark (:!!! hur gör man när man när man ska dela ut knarket då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Sätt på musiken (horn) Och ha R3 (submission) på (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 man ska göra 100 drug deals, lite jobbigt första gången men träning ger färdig het (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 kör då ner i hamnen ! där har du nära till Pay´n´Spray då polisen kommer.. så ska man inte göra man ska göra på detta vis: när du får en polis stjärna så ska du åka i väg och vänta på att den försvinner sen drar du tillbacks och säljer glass (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 man ska göra 100 drug deals, lite jobbigt första gången men träning ger färdig het (:!!! Det är bara 50 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ne det funkar inte för mig (:!!! jag har gjort 60 (nånstans där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 för mig kom det inga poliser.. det kom en stjärna som försvan direkt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ne det funkar inte för mig jag har gjort 60 (nånstans där) sen ska du hoppa ut ur glass bilen, och måste göra dom i rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 oki tack men vad gör man på andra uppdraget då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Focus Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) oki tack men vad gör man på andra uppdraget då???? Andra uppdraget? Med glassbilen?! Har jag missat nåt? Redigerad 4 juli, 2003 av Focus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy Verceti Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 men vf jag har klarat lite över hundra men vf, inget hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 samma för mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Det är bara 50 st det är visst 100 drug deals , vart har du fått 50 ifrån ?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Focus Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Men - det ska ju bara vara att kliva ur bilen när man har sålt sin kvot - åsså... TADAAAA! Mission complete! Eller?! Det funkade för mig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 det är visst 100 drug deals , vart har du fått 50 ifrån ?????? Jag gjorde 51 st och gick ur bilen och jag klarade uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts