GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Nu har jag gjort ett till (Och såklart bätter) forum! Lika dant som det här vi skriver i! Hoppas ni vill bli medlem! Jag som har forumet är 2 presoner: GTaJäGaReN och Webbmaster på mitt nya forum! Ojj! Och länken: Mitt forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Nu har jag gjort ett till (Och såklart bätter) forum! Lika dant som det här vi skriver i! Hoppas ni vill bli medlem! Jag som har forumet är 2 presoner: GTaJäGaReN och Webbmaster på mitt nya forum! Ojj! Och länken: Mitt forum! Ledsen att behöva säga det här(Detta är bara min åsikt)men jag tycker det räcker med GTA forum nu.....det här är det bästa och det kommer förbli det bästa forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Skit i funnylin!!! Tro på dig själv!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Skit i funnylin!!! Tro på dig själv!!! Det var ingen kritik(Hmmm...okej det var det väl)det var min åsikt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 en sak som e bra med nya forum är att det kan vara en slags nystart, utan spam tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 en sak som e bra med nya forum är att det kan vara en slags nystart, utan spam tex. Hultan behöver i alla fall inte behöva känna sig hotad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 en sak som e bra med nya forum är att det kan vara en slags nystart, utan spam tex. Spam sprider sej som en sjukdom... Det är nog värre än förskylningar nästan... GTaJäGaReN:s forum får nog spam med(om det blir stort nog!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 GTaJäGaReN:s forum får nog spam med(om det blir stort nog!!) Precis som Arvids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Precis som Arvids Jag har inte fått nåt spam. Till GTAJägaren: Hur går det med din GTA-sajt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Precis som Arvids Jag har inte sett att arvid har en massa spam i sitt forum!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag har inte sett att arvid har en massa spam i sitt forum!?! ne men han kanske kommer att få det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 ne men han kanske kommer att få det Jaha, du menar så!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jaha, du menar så!! n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 n00b Ha, Ha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Haha du vände han kraft emot honom Själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 He he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Ha, Ha!!! Vad är nOOb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Vad är nOOb Haha, N00b N00b= Nybörjare/looser Osså heter det n00b inte nOOb... Inte O utan 0(noll).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 n00b!!!!!!!!!!!!!!!!! (nu n00bar jag mig själv!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 n00b!!!!!!!!!!!!!!!!! (nu n00bar jag mig själv!) Onödigt att n00ba sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts