Miike Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 När jag ska köra pizza uppdrag så jag kan få mer i liv så kör jag skit länge. fast det står inte hur många uppdrag som jag har gjort.... vet ni någonting om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 efter du har delat ut 1+2+3+4+5+6+7+8+9 pizzor är det klart. PS: det står när man är klar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Du ska komma till level 12, men på Pizza boy uppdragen så står det inte villken level du är på, fast det kan du se på hur många kunder du har att dela ut till. (Varje gång du får en ny order så öker din level med 1.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Tack så jä***gt mycket fast är det 9 eller 12? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Nej, det är bara till level 10 det är med pizza boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 japp bara 10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Just det, det var bara 10 på Pizza boy... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Okej, när vi ändå är inne på det...jag e rätt ny med GTA VC, men när jag gör Pizza Boy Uppdrag så vet jag inte hur man lämnar pizzan till kunden...? Jag har testat att stanna precis intill och att köra förbi precis intill. Need help. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Du ska kolla att det håll där gubben står och skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr_flach Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 använ q eller e å sen skjuter du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Okay...thanks a lot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts