Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har oxå Goldmember på datorn!! Fat Bastard är ju bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 FatBastard Rockar i alla filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 FatBastard Rockar i alla filmer! Han har återuppstått altså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 (redigerad) Har oxå Goldmember på datorn!! Fat Bastard är ju bäst!! Ne det bästa är när Austin Powers brutalt misshandlar Mini me Redigerad 7 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har en havltimme kvar att se!! Ljudet blir cp så jag orkade inte sist men i morrn ska ajg se klart den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Nån som har sett Kopps än?..Skulle sett den i Fredags men det blev inte av!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 japp... såg den i fredags!!!! skitrolig men handlingen var inte den bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 japp... såg den i fredags!!!! skitrolig men handlingen var inte den bästa Fusk...måste se den snart...jag gillar alla delar jag sett av den från tv iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 ja ska se kopps på lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 ja ska se kopps på lördag Förhoppningsvis ska jag se den på Fredag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Idag såg jag The signs!! Den var skit äklig!!! Så då blir den ännu äkligare och verkligare!! En del sener hade dom gjort me amatör kameror!!! Den får ***** av *****!! Ni måste se den!!! Äklig som f*n tänk, det tyckte jag också. min lilla syster såg den också den fega ungen trodde det fanns aliens i trädet på kvällen då hon skulle mata kaninen (ha ha ha ) as feg unge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 vill see kopps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Animerade filmer äger!...som IceAge och Shrek..dom äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Måste tipsa om en sketa bra film den heter "Bad Taste".... Kostar 10kr att hyra där jag bor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Måste tipsa om en sketa bra film den heter "Bad Taste".... Kostar 10kr att hyra där jag bor.. Den är ganska sjuk...En av Peter Jacksons första filmer tror jag(Regissören av LOTR filmerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 På tal av LOTR har ni sett de Två Tornen?? Den äger mer en alla filmer ***** av ***** Har den på datorn med skit bra kvalite :"> (skryter lite lagom mycket) Fast en grej är dum med sånt och det är att det står det ' For Your Considiration' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 På tal av LOTR har ni sett de Två Tornen?? Den äger mer en alla filmer ***** av ***** Har den på datorn med skit bra kvalite :"> (skryter lite lagom mycket) Fast en grej är dum med sånt och det är att det står det ' For Your Considiration' Ja den är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Kommer just från biosalongen.....har sett komedin MR.Deeds.....inte den bästa filmen med Adam Sandler men den var väl så där.....Handlar om en kille(Adam Sandler)som äger en Pizzeria i nån liten stad i USA.....En dag kommer två killar som säger att han ärvt 40 miljarder från sin döda farbror.....en nyinspelning från någon gammal film som jag inte vet vad den heter!!! Funnylin skala:*** av ***** Kanske lite sent att kommentera ditt inlägg nu men den filmen såg jag också, det roliga var att det bara var jag och några pensionärer med sina ledsagare i hela biosalongen!! Snacka om publiksuccé! Men det bästa av allt var att när filmen var slut sa dom att de gått på fel filmvisning, dom skulle egentligen se en annan film!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Ha,ha hadde du inte med någon polare då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Ha,ha hadde du inte med någon polare då?? Jag går nästan aldrig på bio, anledningen till att jag såg Mr Deeds var för att min mamma tyckte att vi skulle se den. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts