StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 xXx Denna värkar vara bra med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 Kommer precis från bion.....har sett filmen Austin Powers in Goldmember......den var mycket bra....**** av *****....lätt.....Ja den handlar väl om....att skämta till det.....många skämt är tagna från 1:an och 2:an men dom är uppfrechade så det blir mycket roligt iallafall....... -Tom Cruise som Austin Powers +Danny devito som Mini me(Mycket bra insats) -John Travolta som Goldmember Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 Idag såg jag The signs!! Den var skit äklig!!! Så då blir den ännu äkligare och verkligare!! En del sener hade dom gjort me amatör kameror!!! Den får ***** av *****!! Ni måste se den!!! Äklig som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 Idag såg jag The signs!! Den var skit äklig!!! Så då blir den ännu äkligare och verkligare!! En del sener hade dom gjort me amatör kameror!!! Den får ***** av *****!! Ni måste se den!!! Äklig som f*n jag får nog ta och se den iaf, fast iochförsig, smaken är som baken (DELAD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 -Tom Cruise som Austin Powers +Danny devito som Mini me(Mycket bra insats) -John Travolta som Goldmember Ingen som reagerar??? Vet alla redan om det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Ingen som reagerar??? Vet alla redan om det??? Neeej!!! Det ska ju va Mike Myers som Austin Powers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Neeej!!! Det ska ju va Mike Myers som Austin Powers!!! Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Håller med. Då får jag väl säga att ni har en jäkla tur.....men i inledningen är Austin Powers gjord av Tom Cruise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Senaste gången jag var på bio var i julas... Sagan om Ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 såg ni starship troopers i söndags jag såg den den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 såg ni starship troopers i söndags jag såg den den var bra Ja, jag såg den. Tyckte den var väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 såg ni starship troopers i söndags jag såg den den var bra Den är igentligen en redig B-Film... Har den på VHS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Har hört att den filmen är lite erotisk...kvinnosoldaterna duschar i samma som dom manliga soldaterna...är det rätt film nu som jag snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Har hört att den filmen är lite erotisk...kvinnosoldaterna duschar i samma som dom manliga soldaterna...är det rätt film nu som jag snackar om? Dom senerna har väl dratt 30% mer folk att se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Dom senerna har väl dratt 30% mer folk att se den... troligtvis jag skulle vilja se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 xXx Denna värkar vara bra med... den värkar lite väl överdriven tycker jag Därimot Matrix2 kan man ju inte missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 den värkar lite väl överdriven tycker jag Därimot Matrix2 kan man ju inte missa. Matrix 2 tror jag nog är mer överdriven(Med tanke på att 1:an var överdriven)....xXx är ju ett måste för alla action fans.....alltså tänker jag se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Jag har signs på datorn och jag har nog sett den minst 5 gånger nu!! Den är så j*vla bra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag såg signs idag, det som är bra med den filmen är att spänningen aldrig släpper utan är med genom hela filmen trots att det aldrig händer nåt riktigt stort, till skillnad från andra rymden-anfaller-filmer får man följa några enstaka personer genom händelsen och endast uppleva vad de upplever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag ska se Austin Powers 3 på fredag......återkommer med en recension senare såg den på datorn, austin powers äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts