Funnylin Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Kommer just från biosalongen.....har sett komedin MR.Deeds.....inte den bästa filmen med Adam Sandler men den var väl så där.....Handlar om en kille(Adam Sandler)som äger en Pizzeria i nån liten stad i USA.....En dag kommer två killar som säger att han ärvt 40 miljarder från sin döda farbror.....en nyinspelning från någon gammal film som jag inte vet vad den heter!!! Funnylin skala:*** av ***** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag skulle vilja se: Den skulle nog få ***** av ***** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 har ni sett monsters inc rätt bra faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 har ni sett monsters inc rätt bra faktist Har den på Datorn!! Den får: **** av ***** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 var och såg lilo och stich idag ganska dålig film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag skulle vilja se " The sinqs" Det värkar rätt läbbig!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 var och såg lilo och stich idag ganska dålig film Vad säger du!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag skulle vilja se " The sinqs" Det värkar rätt läbbig!!!!! O vad e det för film!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 O vad e det för film!?! Såg på en reklamaffisch att det var nåt med sädescirklar, ni vet sånna där cirklar som folk gör på nätterna på åkrar och sen tror alla att det är tecken från utomjordingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Precis!! Den filmen är det!!! Den värkar vara Så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 O vad e det för film!?! han menar "signs" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 han menar "sign Ja det heter den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 han menar "signs" Tänkte väl det... hittade en bild oxå: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag ska se Austin Powers 3 på fredag......återkommer med en recension senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Fick låna filmen Iron Warrior av en kompis från skolan.Han tyckte jag skulle se den föratt den var så extremt dålig....den blir mer komisk än spännande...man tittar på misstagen istället för filmen.Det ända som var roligt var replikerna som hjälten hävde ur sej...verkligen skrattretande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Fick låna en film av en kompis som heter Iron Warrior.Han tyckte jag skulle se den föratt den var så extremt dålig....den blir mer komisk än spännande...man tittar på misstagen istället för filmen.Det ända som var roligt var replikerna som hjälten hävde ur sej...verkligen skrattretande.... Yo Biofilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Yo Biofilmer Hade ingen lust att starta en ny topic om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Senast jag var på bio var i våras, då såg jag sagan om ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 HomePage: Sagan om ringen Någon mer än jag som ska se sagan om dom två tornen?!? http://www.sf.se/sf/sajter/saganomringen/images/tt_poster.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 HomePage: Sagan om ringen Någon mer än jag som ska se sagan om dom två tornen?!? http://www.sf.se/sf/sajter/saganomringen/images/tt_poster.jpg Jag tänker absolut se den(Dock ej på premiären...då är det för mycket folk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts