Star Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Är det nån som har nåt tips hur jag ska klara det? Dä ä uppdraget när man ska ramma bilarna bakifrån och ta vapnen! Å alla dessa j*vla moppar som aldrig tar slut! Ja blir galen alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 kör med apache helikoptern så blir det enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Hehe.. ta en motorcykel bara och skjut frammåt på bilarna. Mopparna e inget större problem med motorcykeln heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Ta patrioten som står vid phil, sen rammar du bilarna bara, Skit i mopparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Ta patrioten som står vid phil, sen rammar du bilarna bara, Skit i mopparna precis så som jag brukar gjöra ! (:!!! annars så kan man köra med en Fiaggo eller vad den nu hter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag tog Rhinon (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 hehe jag stog o slaktade alla moppar o sköt av dom från mopparna o sen hadde jag 5 stjärnor o då komm fbi o "hjälpte" mig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
equlajzer Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Jag hade också problem med det uppdraget först, men kom på en bra taktik; Först skjuter du sönder de två första bilarna (döda förarna om de hinner hoppa ur) Plocka INTE upp vapnena ännu. Har du poliser efter dig, så dra bara och spräjja om bilen Åk nu till de två andra bilarna och spräng dom, se till så att förarna dör. Har du polisen efter dig igen, spräjja om bilen. Åk nu förbi alla vapnena som du ska plocka upp, hoppa ur och in i bilen/motorcykeln, sen är uppdraget klart. Dåligt förklarat, men det funkar pra fifan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Själv hade man letat hidden packages innan det uppdraget, så med minigun blev det inte så svårt Dock var jag ju tvungen att kasta bort min fiiina minigun för den där jefla m60:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Roligt att dra upp gamla topicar så här i jultider.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Roligt att dra upp gamla topicar så här i jultider.. Skulle han skapat en ny topic för att säga det eller? Fan vad alla är sura när nån drar upp en gammal topic. Det är väl en sak när man drar upp en flera år gammal topic för att säga typ "hej" men inte om man har något vettigt att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ventura Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 när mopparna kommer kör rakt in i dom med bil... (skitkul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 När får man d uppdraget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 När du har köpt klubben och klarat alla de uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lazze Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Är det nån som har nåt tips hur jag ska klara det? Dä ä uppdraget när man ska ramma bilarna bakifrån och ta vapnen! Å alla dessa j*vla moppar som aldrig tar slut! Ja blir galen alltså! Mmmm....något svårt...jag har inte fuskat på nå´t uppdrag, men erkänner att jag var lite tvungen nu med detta....retar mig att jag inte klara det utan, tycker både RC helikoptern och Dildo Dodo var skitlätt jämfört med detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Nu har denna tråd dragits upp två gånger?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts