Absurd Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Pokémon spelen (inget koll på vilket som skulle vara bäst) på Game boy är ju skojiga om man reser långt. programet är ju kul det åxå. det är ju humor i det ! men jag läge inte ner ett öre på skiten !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 250 kr för en pokemon va ska man säga.. jag köpte endast några paket :"> ja va ung och dum! Ung och dum Det är du ju fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Ung och dum Det är du ju fortfarande inte lika dum som min granne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Alla ni verkar ha lite dåligt minne. Kan nån berätta vad den här topicen handlade om? Ni som inte gillar Pokémon, varför skriver ni i den här topicen då? Jag väntar mig ett svar. Man brukar ändå aldrig få svar på sådana här frågor. //Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Man brukar ändå aldrig få svar på sådana här frågor. //Scarface Varför ställa dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Varför ställa dom då? Man vet aldrig, nå'n gång kanske man får ett svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Man vet aldrig, nå'n gång kanske man får ett svar. OK. bara undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 (redigerad) Körde för LÄÄÄÄÄNGE sen, hade alla 150 eller vad det är, sen så var mina småbrorsor framme och då vet väl alla vad som hände. Tog fram det för att kolla nu, såg att jag hade den där nummer 151, Mew Redigerad 6 juli, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Körde för LÄÄÄÄÄNGE sen, hade alla 150 eller vad det är, sen så var mina småbrorsor framme och då vet väl alla vad som hände. Tog fram det för att kolla nu, såg att jag hade den där nummer 151, Mew Mew har jag åsså!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Jag har ett Gameboy med pokemon blå. JAg hittade någon konstig grej som inte fanns vanligt vis. den cpade hela mitt spel så jag startade om.Nu hatar jag pokemon.Att jag lade ner massor pengar på sådan skit.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts