Jump to content

Ähum..

Scarface
 Share

Recommended Posts

För att han leker tuff.

Tror jag nog inte :shifty:

Jag måste hålla med. Jag har aldrig förstått vad som är kul med Pokemon. Hela skolan använde det förut, men jag har ändå aldrig spelat det eller ägt ett enda kort. Jag håller mig nog till andra spel (w00t)

Redigerad av Kubanen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela idén med pokemon är så kass att jag inte förstår varför så många offrade pengar på värdelösa kort, slarvigt tecknade filmer och larviga spel för några år sedan då Pokemon var inne. Pokemon kallar jag att lura folk på pengar.  :shifty:

Samma här. Sedan har oxå en ful ripoff kommit, Digimon (w00t)

Redigerad av Kubanen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela idén med pokemon är så kass att jag inte förstår varför så många offrade pengar på värdelösa kort, slarvigt tecknade filmer och larviga spel för några år sedan då Pokemon var inne. Pokemon kallar jag att lura folk på pengar. :lol:

Håller med till 100%! slösade skit mycket pengar på kort när pokemon var nytt (w00t):shifty: . Vill ha tillbaks alla pengar. Tänk vad mycket plektrum jag skulle kunna köpa för dom pengarna.

Hata pokemon (w00t)(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

]Pokemon spelar man nog INTE när man är tonåring!

En del i min skola köpte kort för 500Kr.....sjukt!

the-copy: nej, pokemon var först! ;)

LOL------> Gråtande Pikachu! :lol:

Nej visa city, pokémon släpptes i japan 1994. innan det hade bandai släppt en liten tamagochi "ripoff" som kallades "Digimon", man tränade ett monster som man kunde tävlma med genom at koppla ihop med andra "Digimon konsoler".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor