epix Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 När jag spelar en liten stund så poppar det plötsligt upp: Error reading Grand Theft Auto: Vice City DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 DVD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Det stog det. Det kanske är nåt med DVD-Romen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Hjälp mig för h*lvete! JAg blir ju galen! Jag vill SPELA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Jag är ju sjuk! Blir fan galen för helvete hjälp mig! Gaaaaaaaaaah!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deimos Sweden Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 testa med en annan läsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Cracka (Nej det e inte Warez!! har man köpt skivan får man Cracka lagligt!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Har crack sen länge sen mate =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 har du lagt i skivan i dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Euhm.. Jag har *host*crack*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Du kan du inte räkna med support! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Det har funkat förut. Och jag ha köpt VC men nån har snott skivorna så jag fick lov att cracka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Så blev det för mig på gta3 (lagligt utan crack) när jag skulle öppna garagen. Men då hade jag hade moddat lite för för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Hehe.. Fattar då felet! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Det har funkat förut. Och jag ha köpt VC men nån har snott skivorna så jag fick lov att cracka det. Lät troligt. (inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) Det har funkat förut. Och jag ha köpt VC men nån har snott skivorna så jag fick lov att cracka det. lol dålig bortförklaring? men har man köpt en skiva så e det lagligt att göra crack, man får t.o.m göra en bränd kopia av skivan för eget bruk. Redigerad 5 juli, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts