n00b Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 1. När man skjuter med ett vapen så brukar tommy ladda om, detta gör han inte om man skjuter från ett fordon. 2. När man kör ett fordon ut ur ett garage så brukar garagedörren vara öppen, så är inte fallet vid repris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 En annan bugg är att alla vapen låter likadant när man gör drivebys med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Det här då: Ta en sub-machine gun (den enda jag har provat med, men det kanske går med andra kulsprutor också) och skjut upp i himlen... Lägg märke till hur snabbt han skjuter. Ta nu och skjut ner i marken. Då skjuter han mycket snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Det här då: Ta en sub-machine gun (den enda jag har provat med, men det kanske går med andra kulsprutor också) och skjut upp i himlen... Lägg märke till hur snabbt han skjuter. Ta nu och skjut ner i marken. Då skjuter han mycket snabbare... Det beror på att man har fler FPS när man tittar upp eller ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 haha, mm, om det hackar på nått spel, typ maffia, så brukar jag kolla ner i backer då jag springer för att det ska gå snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts