GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag tänkte att jag kunde starta ett nätverk på GTA1! Nån som vill följa med och spela? Kotakta mig med ett PM! Jag tänkte också spela i morgon 16:00! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 jag har prövat mp på gta1 gång och ta inte illa upp men det var riktigt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Det fanns redan en topic om multiplayer i GTA1... Jag kan försöka spela i eftermiddag, kontakta mig via PM när du drar igång spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Nån som vill spela? Vi börjar om ca: 50 min. - 1 tim.!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Nån som vill spela? Vi börjar om ca: 50 min. - 1 tim.!! Vilken dator kommer du spela från, din eller din polares? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag håller på å rensar min dator! Jag kan ju gå över till min kompis, och fråga om dom (Vi kan bli 3/st kanske!) vill spela MP på GTA! Fast dom har GTa2 också faktist! Men det är bara en av dom, tyvärr.. Men jag kanske ska gå och fråga Arvid! För jag/du går bara in i väggen! Men det va lite bättre, när vi spela idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag bara måste va me!!! Viken verision har ni å så... IP skulle va bra att veta nu med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 GTA Version? GTA 45.0! Vanliga GTA! Det finns väl inga versioner på de? IP-adressen vi kör på är: 217.208.70.78 Det är min! Vi börjar spela ungefär 10 - 20 min. i 16:00! Okej? Den tiden bestämde jag igår! Hoppas flera kommer! Jag har Bredband ADLS! "Nokia", stå det på den! Det ser ut som ett modem, men det är bredband som susar fram å tebax i T-tråden! *riingg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 En liten fråga bara! När alla Joinar! När några har kommit, och vi ska börja spela! Ska jag trycka på ENTER så börjar vi att spela eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag kan vara värd så får ni joina, är det ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Värd? Alltså! Att alla ska joina på din IP-adress? Nää! Jga måste lära mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Värd? Alltså! Att alla ska joina på din IP-adress? Nää! Jga måste lära mig! Bättre om du är värd då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Såå bra alla! Snart börjar vi spela! Arvid har JOINAT!! Kom igeeeennn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 det står: no sessions aviable vilket ska man välja i main meny: Join eller gather, o vilken ska man välja sen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Öppna GTA! Välj: Join Network! Välj ditt namn, och välj sen det du har för bredband! Sen skriver du IP-adressen: 217.208.70.78 Hoppas det hjälpte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Så här joinar du: 1. Tryck på Join Network 2. Välj gubbe 3. Välj TCP/IP 4. SKriv in IP:n i rutan och tryck OK 5. Klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Arvid? Stack du? För de var väl du som hade Joinat? Gå in igen, om det va du, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Så här joinar du: 1. Tryck på Join Network 2. Välj gubbe 3. Välj TCP/IP 4. SKriv in IP:n i rutan och tryck OK 5. Klart Jag gör allt det o då kommer det upp en ruta som det står: no sessions availiable på!!! Jag har Modem!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Inte bredband? Då kan du inte vara me, tyvärr! Och vi har slutat spela! Men jag kan börja igen! Kanske.. Arvids dator verkar seg! Jag spela me en annan! De gick AS-BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Inte bredband? Då kan du inte vara me, tyvärr! Och vi har slutat spela! Men jag kan börja igen! Kanske.. Arvids dator verkar seg! Jag spela me en annan! De gick AS-BRA! Det är din dator som e seg, sa duinte att den va på 200 Mhz? Jag har 1,2 Ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts