kricke Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 jag har 2:an och 3:an...fast jag undrar om 4:an är bra??? 3:an är bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 har bara spelat 3an, och det sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 vad 3:an är ju svin kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Alla spelen SUGER totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Alla spelen SUGER totalt Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 3:an är lungt bäst utav dem. 4:an vart lite av ett misslyckande enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 (redigerad) kul ibald då man har mycket tid över Redigerad 2 juli, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Jag fattar inte hur kul det kan vara .. Alla tycker det är kul.. kört det en gång.. sen räckte det för min del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Det är kul för att man kan köra två på samma dator. kör man i singelplayer suger det Age of empieres2 eller warcraf3 ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Ja har aldrig gillat RTS spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Har 3:an och 4:an...har haft mycket roligt med 3:an...dock ej med 4:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Det är kul för att man kan köra två på samma dator. kör man i singelplayer suger det Age of empieres2 eller warcraf3 ska det vara spelar du wc3 på battle.net??..om du gör de..vad heter du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Nä jag spelare inte på battle.net men skulle vilja göra det. skall nog göra det.i så fall heter jag Knigth Limpan som i alla fantasy RTS spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 k...fast det nya wc kommer ju imorrn..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts