rlle Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 själv spelar jag runt 3 timmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 vetifan... sitter mest i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 vote:8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Lite olika, oftast 2-3 timmar! VOTE: 2 timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 vote: mer än 10 timmar sitter vid datorn mer än 10 timmar á dag spelar kanske 5 timmmar? det varierar, ibalnd spelar jag bara, en annan dag kanske jag bara spelar 4 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Hur kan ni spela Vice City i mer än 10 timmar? Ni lär ju tröttna på spelet efter 1-2 dagar om ni gör så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 har spelat i 36 timmar, 181 dagar har gått på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 men om du spelar 10 timmar on dan så har du bara spelat i ca 3.5 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Mitt PS2 är paj så jag kan inte spela Och min dator är för kass för att spela Vice city på () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 men om du spelar 10 timmar on dan så har du bara spelat i ca 3.5 dagar! nja... det varierar ju bland dagarna, och jag har varit borta också, behöver ju inte bara spela gta, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts