celtic Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Är det nån som har några bra tips till uppdraget "keep your friends close"? Jag har försökt flera gånger men jag har inte nått någon framgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr_flach Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 vart dör du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 den var ganska lätt tycker jag.. ett tips e att du skjuter på dom röda tunnorna när du ska döda lance och när du ska döda sonny så kan du gå upp ungefär där lance står i början... alltså på the stabber eller vad det heter.. därifrån kan du kasta en massa hand granather och till slut dör han.. eller så kan du skjuta en massa bazoka skott......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr_flach Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 bazooka e fusk tycker ja använd vapnen som finns i huset tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 vadå fusk?? man kan ju köpa den hos phil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Jag använda minigun på det uppdraget, då vart det aslätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Jag har köpt alla fastigheter förutom Malibu club, så jag har inte träffat phil. Jag dör på taket... Jag har försökt att skjuta på de röda tunnorna, men likförbannat så dör jag ... men men, jag får försöka igen. Jag tycker att det är värdelöst at använda sig av fusk, så jag får väl köpa Malibu Club så att jag kan få tag på tyngre vapen... hehe. jag har ju pengarna till det iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 ta skydd bakom tunnorna som står på taket och sen e det bara att skjuta som f** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Använd "Minigun" då är det as lätt några skot på "Lance" och han dör nåra skott på nästa gubbe och han dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 nej man ska skjuta alla medhjälpare ta pillret och slå sönder lance Matrix-style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 nej man ska skjuta alla medhjälpare ta pillret och slå sönder lance Matrix-style Ja men det är mycket lätare att använda minigun han dör direkt man behöver inte ens gå up på taket då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 dte e mer stil att döda han med knytnävarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Lol...jag sket i alla utom Lance och sonny. Kuta upp till taket direkt...sköt headshot på Lance (m4) Sprang ner igen och sköt som fan och då var det klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 ta adrenalinet, kom på det andra gågnen... klarade det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 jag tog pillret och körde a'la matrix med mp5 och la sedan bena på ryggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 va odödlig när jag klarade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 va odödlig när jag klarade det Fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 det där uppdraget var typ lättast på hela spelet.. det är ju bara att ta minigun och mosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 stå vid dörren till ditt rum och mata med minigun när lance kommer flytta dig nån meter och skjut honom med sonny ställ dig ovanför trappa (första) och mata med m4! så gjorde jag klarade det första gången!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 (redigerad) Är det nån som har några bra tips till uppdraget "keep your friends close"? Jag har försökt flera gånger men jag har inte nått någon framgång. det finns ju redan 130 000 topicar om detta uppdrag, jag har en mkt lång förklaring här: länken! detta är t.o.m. andra gången jag hänvisar till den topicen @ Bullet: Det går inte, för lance kommer ju inte, utan man måste springa efter honom Redigerad 2 juli, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts