TagTuriX Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 nu har jag gjort över 100 drug deals med Mr. Whoopee!!! Men jag har fortfarande inte klarat uppdraget!! kolla mina Stats... drug deals made och "icecream" sold, står på 0... och ja, jag har uppdaterat statsen så de e inte gamla! nån som har klarat det kan juh berätta!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 gå ur bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 FAN VA STÖRIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 och för det andra så behöver man bara sälja 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Grrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! 50 deals i onödan,, eller 100 för jag råkade använda low gravity fusket innan jag började så jag ville inte spara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Grrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! 50 deals i onödan,, eller 100 för jag råkade använda low gravity fusket innan jag började så jag ville inte spara! smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Vad händer när man har gjort alla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Vad händer när man har gjort alla?? man kan då få ut pengar från fabriken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts