+MusTafA+ Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 jag har moddat en strippa en gång(inga problem).Men när man ska modda en bil fattar jag inte det är ju bara en massa små bilder hur ändrar man bilen då liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Samma som strippan.. Fast du ändrar på bilderna på bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice RAR Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ska du modda bilen eller färgen på den? för färg vice city/data ---> carcols.cfg om du ska modda bilens form osv och inte kan något om 3d modelering så skulle jag fixa 3Ds studio och gå igenom alla tutorials... det gjorde jag. Eller ladda ner Zmodeler och försöka lära dig deras tutorials. http://www.zmodeler.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+MusTafA+ Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ska du modda bilen eller färgen på den? för färg vice city/data ---> carcols.cfg om du ska modda bilens form osv och inte kan något om 3d modelering så skulle jag fixa 3Ds studio och gå igenom alla tutorials... det gjorde jag. Eller ladda ner Zmodeler och försöka lära dig deras tutorials. http://www.zmodeler.com men jag får inte ens in bilen i zmodeler när jag försöker öpna en dff fil så står det bara not a z3d fil och så e det bara vitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 men jag får inte ens in bilen i zmodeler när jag försöker öpna en dff fil så står det bara not a z3d fil och så e det bara vitt du måste först ladda ner dff filtern från www.zmodeler.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+MusTafA+ Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 du måste först ladda ner dff filtern från www.zmodeler.com men jag har gjort det och lagt i c:\program\zmodeler\filter e inte det rätt??? det funkar nämligen inte att få in bilderna i zmodeler även fast jag ahr laddat ner dff grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 du måste klicka på Import!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 mmm precis! du öppnar först z-modeler, trycker på File, och sen Import. Så väljer du Grand Theft Auto i rullisten, och dubbelklickar på dff-filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts