rlle Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 jag har försökt typ 100 gånger och jag kan inte klara den... nån som har något tips?? alttså ett sido uppdrag nere på stranden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 klarade det på fösrta försöket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 klarade det på fösrta försöket... Då hade du väääldigt mycket tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 nej, körde en gång till också, van också då, visst är det då man tävlar mot 3st andra radiobilar på stranden då man går in i en topfun bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 nej, körde en gång till också, van också då, visst är det då man tävlar mot 3st andra radiobilar på stranden då man går in i en topfun bil? Det är ju ett av de svåraste mini-uppdragen, dom andra bilarna begår ju nästan aldrig några misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 den e ju för f** omöjlig.... radiobilen vänder sig alltid om i en kurva och sen e det omöjligt att köra ikapp dom andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 jag klarade det också på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 är det bara jag och senitel som äör dugliga på att köra på gta vc här? (visst var det du som klarade the-driver på första också?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Det var inte svårt för mig...tror at jag klarade det på 1-2 gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 är det bara jag och senitel som äör dugliga på att köra på gta vc här? (visst var det du som klarade the-driver på första också?) Spela in en film där du klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 ok.., var ska jag ladda upp det, men kommer nog inte kalra det efter som det hackar dåp, men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 klarat det nu och spelat in, hacka ihäl... vart ska jag ladda upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Pixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Alltså.. jag klarade det också på första, tyckte att det var för lätt.. Andra gånger jag gjort det har jag tabbat mig med flit så att det skulle bli lite mer match av det. Hur svårt är det!?!? Det är ju bara gasen i botten hela tiden nästan, bara att göra lite handboms-svängar ibland.. Ni som har problem med rc bandit hade ni problem med the driver också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Alltså.. jag klarade det också på första, tyckte att det var för lätt.. Andra gånger jag gjort det har jag tabbat mig med flit så att det skulle bli lite mer match av det. Hur svårt är det!?!? Det är ju bara gasen i botten hela tiden nästan, bara att göra lite handboms-svängar ibland.. Ni som har problem med rc bandit hade ni problem med the driver också? Det tror jag först när jag ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Alltså.. jag klarade det också på första, tyckte att det var för lätt.. Andra gånger jag gjort det har jag tabbat mig med flit så att det skulle bli lite mer match av det. Hur svårt är det!?!? Det är ju bara gasen i botten hela tiden nästan, bara att göra lite handboms-svängar ibland.. Ni som har problem med rc bandit hade ni problem med the driver också? nej the dirver och rc bandit va enklaste uppdragen av alla tycker jag klarade båda på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 The Driver var ju sjukt lätt, klarade det direkt. bara att köra på honom i kurvan sen vinner man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 nej the dirver och rc bandit va enklaste uppdragen av alla tycker jag klarade båda på första försöket enklaste du tar i lite... du menar att the party är svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 (redigerad) 1.59 mb allesamman, VART kan jag ladda upp den? Redigerad 1 juli, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 ok, har en till på 128 kb, skit dålig kvalite, men man ser då det står missonpassed iaf, den är klippt WMV in zippad i en zip fil! Om ni vill se den.... här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts