GTA3 freak Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag tror det fanns en gammal post om det här men jag använde search funktionen och hittade inget. Så tillbaka till frågan, hur många paket har ni? Själv har jag 99 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 jag hade 84... Spelar inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 nej, jag spelar inte så mycket heller, sitter och väntar på VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Har 51 - 52/st! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Spelar tyvärr inte längre!! Håller mig till mafia!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Spelar inte heller längre hänger framför gamla goda gran turismo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 ifs hänger jag ju skit mycket här också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jax Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Har hittat alla 100 paketen.......................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 det tråkigaste med mafia är bilarna, går så segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 det tråkigaste med mafia är bilarna, går så segt Det gick inte snabbare på 30-talet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Det gick inte snabbare på 30-talet!!! nej men det är ändo segt. föresten gick inte bilarna so snabbt som i mafia på 30-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Det är konstigt vad posts ändras snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 mm! Konstigt! Very strange! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Ja så fort någon säger något blir dom andra meddragna och börjar snacka om det istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Har 87 paket...som förgjort att hitta dom 13 sista... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 jag har inte bryt mig om att leta efter paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Förresten, jag har 2 rampages kvar, den ena är den när man ska skjuta mafian, men jag vet inte vilken den sista är. Jag tror att det är den man ska snipra cartel medlemmar men jag hittar den inte, kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Förresten, jag har 2 rampages kvar, den ena är den när man ska skjuta mafian, men jag vet inte vilken den sista är. Jag tror att det är den man ska snipra cartel medlemmar men jag hittar den inte, kan någon hjälpa mig? Host, host... Vem vad det som skrev det här: Det är konstigt vad posts ändras snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Host, host... Vem vad det som skrev det här: Ähum ehh. Jag tyckte det hörde lite mer hit än vad Mafia gjorde. Det är ju ungefär samma kategori att leta paket, göra rampages och "unika" jumps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Ja så fort någon säger något blir dom andra meddragna och börjar snacka om det istället Nu snacka vi också om nåt annat! *lägger ner* Ska vi snacka GTA2 är också? Eller kanske lite om GTA Sajten!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts