kurrhtenn Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Nu har jag lagt in en ferrari f40 istället för manana!...men jag har typ letat i en timme! men jag hittar den inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 synd för dig då+++++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 wacko Låt alla vara sluta att vara så tyken Monkey ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil771 Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 jag bytte infernus mot ferrari f40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 (redigerad) det är förmodligen infernus du har bytt till F40.. den står parkerad bl.a vid tommy's hus i starfish island. Redigerad 2 juli, 2003 av n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 vart kan man tanka f40n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Ni vet väl att man inte behöver byta ut bilar? man kan faktisktlägga till hela 4 ST!! (3 ifall man har Dmagic's wheelmod.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 jag vet, emn det är lättare att byta ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 vart kan man tanka f40n? Här kan du tanka F40n Tryck på downloads, men så långt fattar du nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts