Asken Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Det händer att jag tappar kontrollen helt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 "ingen komentar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 (redigerad) Hoppar upp från stolen & kastar iväg mitt tangentbord. Skriker & slår på skärmen! Redigerad 1 juli, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Hoppar upp från stolen & kastar iväg mitt tangentbord. Skriker & slår på skärmen! hehe.....nää inte ens i närheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 ´det varierar Det beror på humöret ja blir så arg i mellan åt !! spcielt om syrran står jamte och frågar hela jä*la tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 1 - bara göra om det, fast lite arg kan man bli på gängen som dödar en hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Jag höll på att få ryck alldeles nyss när jag inte klarade PCJ Playground fast jag hade försökt om och om igen i 3 timmar. Det e nåt fuffens med mitt grafikkort som gör att checkpointarna blir osynliga och då är det inte lätt att klara den här sortens uppdrag. Men nu klarade jag det med 11 sekunder till godo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 vote:8 kan få några utbrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 100 en gång slog jag sönder tagentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 ni skulle bara se min ps kontroll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 lita damp forum här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 fick ryck.. vår data mus..hrm.. FÖRRA datamus ( optisk ) kastade jag ut..när det regnade som fan.. fick skaffa en ny mus efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts