Lord_Lime Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 öhh va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 gör vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 men hallå han frågar ju hur man gör en ferrari F40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Eller så kanske han bara vill veta hur man lägger in en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 2 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 jag menar att jag har laddad hem ferrari f40 men när jag lägger in den så ser den ut som en cheetach utan hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 jag menar att jag har laddad hem ferrari f40 men när jag lägger in den så ser den ut som en cheetach utan hjul Magic3Dwheels, du kan ladda ner den från bl.a http://decans-auto.gta-vice.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 jag har Magic3Dwheels men man ser inte hjulen på ferrarin men på alla andra bilar som behöver Magic3Dwheels funkar det och ferarin ser inte ut som en ferrari den ser ut som en cheetach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts