DaVVo Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag undrar bara varför bilarna i GTA3 börjar brinna 10 sekunder efter att dom har farit upp och ner... jag förstår inte riktigt varför dom gör det... (läckande bränsletank?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag undrar bara varför bilarna i GTA3 börjar brinna 10 sekunder efter att dom har farit upp och ner... jag förstår inte riktigt varför dom gör det... (läckande bränsletank?) Du kan ju inte vända tillbaka bilen igen så på nåt sätt måste den försvinna, sen har de väl gjort så för att det ska bli svårare. Jag tycker det är coolt när man måste klättra ut och springa som fan innan bilen sprängs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 hehe... det skulle va bättre om den började brinna när den stannat... ibland så välter jag i hög fart och då hinner bilen sprängas innan jag kan hoppa ut... dessutom så skulle det va bra om man kunde välta över dom igen... det går i Mafia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 hehe... det skulle va bättre om den började brinna när den stannat... ibland så välter jag i hög fart och då hinner bilen sprängas innan jag kan hoppa ut... dessutom så skulle det va bra om man kunde välta över dom igen... det går i Mafia... i mafia dör man ju om bilen välter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Nej det gör man inte!! Bara om man har ett klent tak!! Som cabriolet tak!!! som är av plast då dör man när taket trycks in!!! eller om man kör fort som f*n in i en lyckstolpe då förlårar man liv!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Nej det gör man inte!! Bara om man har ett klent tak!! Som cabriolet tak!!! som är av plast då dör man när taket trycks in!!! eller om man kör fort som f*n in i en lyckstolpe då förlårar man liv!!! då har väl jag vält med bilar med klent tak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag tycker att bilarna ska börja brinna ibland men inte alltid. Det borde bli typ som när man välter den skottsäkra cheetahn bara lite mer bucklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Varför ska dom inte börja brinna??? Det måste ju bli lite utmaning....och att välta tillbaka dom är ju överkurs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Varför ska dom inte börja brinna??? Det måste ju bli lite utmaning....och att välta tillbaka dom är ju överkurs Det är ju overkligt. En bil börjar ju inte brinna så fort den välts över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Det är ju overkligt. En bil börjar ju inte brinna så fort den välts över. Hmmm....ska ett spel vara spelglädje eller trovärdighet om man vill att allt ska vara verkligt så kan du stänga av datorn.....hur många saker är verkliga i GTA serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Hmmm....ska ett spel vara spelglädje eller trovärdighet om man vill att allt ska vara verkligt så kan du stänga av datorn.....hur många saker är verkliga i GTA serien? Vapnen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Vapnen!! Så man kan skjuta av ett ben med en sniper i verkligheten?....jag måste ärligt säga att jag är förvånad.....jag kan ioförsej inte så mycket om vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Så man kan skjuta av ett ben med en sniper i verkligheten?....jag måste ärligt säga att jag är förvånad.....jag kan ioförsej inte så mycket om vapen Tillräckligt kraftfulla vapen kan göra va fan som hällst.. Skuter du någon me en ak-47:a på nära håll i magen försvinner ryggen på han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Tillräckligt kraftfulla vapen kan göra va fan som hällst.. Skuter du någon me en ak-47:a på nära håll i magen försvinner ryggen på han... Jojo men ett sniper....skjuta av benet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jojo men ett sniper....skjuta av benet??? Nej men jag snackade om själva vapnen i sej...inte hur kraftfulla o så... O jag tror inte du kan skjuta av benet med ett sniper-gevär!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Det beror på vilket sniper du har, från vilket avstånd du skjuter och var du träffar... Om du har ett kraftigt sniper så kan du skjuta av armen om du träffar i axeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Det beror på vilket sniper du har, från vilket avstånd du skjuter och var du träffar... Om du har ett kraftigt sniper så kan du skjuta av armen om du träffar i axeln... Det tror jag inte. Det lär bara bli ett skotthål eftersom kulan inte har så stor kaliber, men det går nog med ett automatvapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Men i det stora hela är GTA serien så overklig att det inte gör nått att bilen sprängs när den hamnar på tak(Personlig åsikt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Men i det stora hela är GTA serien så overklig att det inte gör nått att bilen sprängs när den hamnar på tak(Personlig åsikt) Ne det gör inget, det skulle bara vara tråkigt annars... Lixom, hus skulle det se ut om alla bilar låg upponer över alt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Ne det gör inget, det skulle bara vara tråkigt annars... Lixom, hus skulle det se ut om alla bilar låg upponer över alt!!! Men dom kunde gjort så att det kom en bärningsbil och tog bort dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts