kurrhtenn Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 jag har laddat ner Porsche 911.. men dom dff & txd filerna< är för stora dom är på: txd=8313 kb och dff=1912 kb..vad ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 SÄg att du ska byta ut Manana, då går du in i IMGTool, öppnar GTA3.img, trycker F2, sen skriver du manana, då kommer manana.dff filen upp maekera den och tryck delete, sen addar du den nya filen, gör samma sak med txd filen i GTA3.txd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 men det står ju senitel.dff & .txd på porsche filerna! måste man inte byta mot senitel då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 men det står ju senitel.dff & .txd på porsche filerna! måste man inte byta mot senitel då?? Nej det behöver du inte, byt namn till vilken bil du vill byta mot och gör som mikolan sa, men det behöver inte vara manana eller sentinel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 när jag ska delita dom filerna står det typ så här: Dir File Error!....It might be in use!..exiting..... men jag har inte vc igång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 ta bort skrivskyddet på vc mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Vilken mapp är det då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 höger klicka på vice city mappen ock klicka bort bocken på skrivskyddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 det står ändå samma sak: Dir File Error!....It might be in use!..exiting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 har du tryckt att allt i mappen ska skrivskyddet tas bort på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 1 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 nu funkar det ,......men nu laggar det och ibland ser man genom marken å vägarna blir konstiga!!VAD SKA JAG GÖRA!?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 ta bort skrivskyddet på gta3.img och på gta3.dir. annars fukar de inte. de e de som måga gör fel, de glömmer att ta bort skrivskyddet från dir filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts