Gtamama Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Tja alla GTA 3 Proffs, jag håller på med tel uppdraget i tredje banan(uzi money). Men jag hittar inte dom. Nån som vet var nines håller till :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 dom håller till vid telefonen.. eller? är det inte dom som är där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Jo dom skall hålla till vid telefonerna där du får samtalet, Nines har lila tröjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 de e ju typ en rätt vanlig bugg, ja hade dom första gången ja kom te 3e ön (på ps2) startade ett nytt spel, å nu finns dom inte där, så man kan inte klara spelet te 100%. de suuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 de e ju typ en rätt vanlig bugg, ja hade dom första gången ja kom te 3e ön (på ps2) startade ett nytt spel, å nu finns dom inte där, så man kan inte klara spelet te 100%. de suuger. men dom brukar komma tillbaka.. iallafall för mig på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 (redigerad) Buggfixen gta3 1.1 kanske hjälper... Redigerad 2 juli, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts