GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Hej! Vill nån spela MultiPlayer i GTA1? Jag har just lärt mig hur man gör Nätverk över internet, så hjälp mig om jag gör fel! Jag hoppas börja i MORGON klockan ca: 16:00! Jag medelar i morgon, om jag inte kan! Men jag har hört att man kan Joina men inte börja spela! Hur ska man göra det? Måste lära mig till i morgon!! Oj! Skriv lite konstigt på rubriken men... I morgon spelar vi! Om allt är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Men jag har hört att man kan Joina men inte börja spela! Hur ska man göra det? Hallå? Nån som vill svara på min fråga eller? Jag måste kunna de där med nätverk till i morgon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GabEe Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Hallå? Nån som vill svara på min fråga eller? Jag måste kunna de där med nätverk till i morgon!! jag vill bar säaga att jag vill vara me på gta1...en fråga bara vad är pm??alla skrievr kontakta mig på pm!!=)kan nån berätta för mig vad pm är?när börjar vi spela då???......adda mig på msn gabi_bahi@hotmail.com så snakcar vi där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag ska nog ladda ner GTA imorron då kanske jag kan vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jag vill bar säaga att jag vill vara me på gta1...en fråga bara vad är pm??alla skrievr kontakta mig på pm!!=)kan nån berätta för mig vad pm är?när börjar vi spela då???......adda mig på msn gabi_bahi@hotmail.com så snakcar vi där!!! de é här du har fått de ifrån! Titta när jag skrev de, den 27 September... mååååååånga månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts