Mr_link Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Varför ekar det när man går ut från vice city efter man har spelat vet nån vad jag ska göra för det ska bort??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Ehh..... Testa med att köpa nytt ljudkort Eller så kan du ladda hem dom nyaste drivrutrinerna till det kortet du har..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Om du bor i en djup dal så kan problemet lätt avvärjas genom att spela med hörlurar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det är nog EAX som spökar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 (:!!! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Varför ekar det när man går ut från vice city efter man har spelat vet nån vad jag ska göra för det ska bort??? (:!!! samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 byt ljudkort då ! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 det är väll inte ljudkortet.. det är så för mig ibland också.. tycker bara det låter coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 händer inte me mig.. men de verkar va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) byt ljudkort då ! jag har tillräckligt jag bukar restora inställningarna, så funkar det Redigerad 4 juli, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Men lol Jag skojade med o köpa nytt ljudkort ! Ni behöver säkert bara ladda hem dom nyaste drivrutrinerna till det ni har så ska det funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts