morgan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 är ghost world lika stora som alla andra städer på gta 3??? och finns det nya bilar ocfinns de människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 nej, den är rätt så liten och inget folk inga bilar nothing! eller det finns ju två värdetransporter som inte går att köra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 ni vet tunneln på sista ön...kan man komma in i den?och i sånafall hur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 ni vet tunneln på sista ön...kan man komma in i den?och i sånafall hur... Nej.. bra svar tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Nej.. bra svar tycker jag.. Fel stellhell finns en mod.. har haft modden på datorn aslänge ( visste att den skulle vara till nytta nån gång ) adda mig på msn så skickar jag den ( warmedal@hotmail.com ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Fel stellhell finns en mod.. har haft modden på datorn aslänge ( visste att den skulle vara till nytta nån gång ) adda mig på msn så skickar jag den ( warmedal@hotmail.com ) Vart leder den tunneln då när den är moddad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 LOL en Mod ? oj vad kul att gå in i en tunnel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 LOL en Mod ? oj vad kul att gå in i en tunnel.. det kanske jag vill gö...tänk om jag vill kolla va som finns där inne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 aa... JUSTJA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts