Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 E det ingen som har något sätt så att man kan klara "the driver" uppdraget jättelätt ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jo, om man kör bättre än honom, så vinner man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag klara det på andra föröket.. det är ju bara åka sitt bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ehh...... men mitt humör e inte så bra så att varje gång jag förlorar mot han så blir jag SKIT ARG o det e inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ok då har du lika humör som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ehh...... men mitt humör e inte så bra så att varje gång jag förlorar mot han så blir jag SKIT ARG o det e inte så bra Om man blir ARG så e det ingen ide att fortsätta, jag e lika dan... kör om han snabbt och gör ingen miss för då är det förlorar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 hehe men tänk om jag inte kör nå bra i en bil :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ja puttade in honom i palmerna vid polis stationen testa det en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Övning ger färdighet... Gör lite "street race" innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 hehe......AA NU JÄ***R SKA JAG GÅ O KÖRA UPP EN LYKTSTOLPE i rö**n på han o sedan köra om han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ja det gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 MEN DET GÅR INTE HAN PREJAR mig O HÅLLER INTE ALLS DEN "LINJEN" SOM NI SÄGER ATT HAN ÅKER I ! ! ! ! ! ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 VART FAN SKA JAG STÄLLA BUSSEN SÅ ATT DEN GÖR SITT JOBB !??!?!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ok då har du lika humör som mig samma här jag blev så arg att jag tog bigbang koden :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 OMG ! ! TACK SNUT BIL jag klarade det tack vare en SNUT det e juh fan OOTROLIGT va dom kan vara till nytta ibland ! Muahahahaaa SNACKA om att jag e glad nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Testa att ställa några snabba bilar vid startlinjen, sen när racet börjar byter du bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 hehe jag har klarat det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts