gr0g Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Jag har hittat en till väg in. Du behöver en motorcykel för att komma in, jag kör en freelancer. Hoppas det var till någon nytta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Jag har hittat en till väg in. Du behöver en motorcykel för att komma in, jag kör en freelancer. Hoppas det var till någon nytta . Freelancer??? Eller så var det en Freeway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gr0g Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Freelancer??? Eller så var det en Freeway Heh, blandade ihop cykeln med spelet. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 GHOSTWORLD = en bugg ..... som gör att du kan se alla hidden packages, items, rampages och stunthopp = sånt som du behöver göra för att klara 100% och det e dom enda sakerna du ser..... sen kan du oxå se bilar(bara vissa) alla väggar e borta o allt annat. (:!!! Alla hus är inte borta vissa hus ser man delvis + vissa vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Jag har hittat en till väg in. Du behöver en motorcykel för att komma in, jag kör en freelancer. Hoppas det var till någon nytta (:!!!. Det funkar ju inte alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 För mig funkar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Ni måste ha en angel eller freeway.. iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 nee jag kom igenom med en scooter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 nee jag kom igenom med en scooter scooter??? faggio va`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 aa så kanske den heter o vadå jag sitter inte precis o pluggar in alla namn o bilder på bilarna o det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 aa så kanske den heter o vadå jag sitter inte precis o pluggar in alla namn o bilder på bilarna o det..... Bara lugn... Det kommer automatiskt om man spelar mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Bara lugn... Det kommer automatiskt om man spelar mycket ja just det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 hehe, ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 vilken planta ska man igenom på ocean view hotel? asså nån som har ett screen eller nåt?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 vilken planta ska man igenom på ocean view hotel? asså nån som har ett screen eller nåt?! :'( skulle va kul med nåt svar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 skulle va kul med nåt svar.... Kanske inte är nå'n som vet online just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 grabbar. Ni som vill komma in i ghostworld garanterat kollar här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts