Warmedal Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Såg att man kunde komma in på ett annat sätt i ghost world.. så här stog det "Go into Ocean View hotel. The wall behind the small potted plant in the front corner of the room by the window is hollow. Go through it, and you will be in Ghost World" Vet inte om detta funkar..jag har inte testat än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Ja det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Ja det funkar ta en screen så att andra vet vart man ska.. kan inte spela vc..moddat för mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Vilken blomma?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag kom på en annan grej i hotellet när jag försökte. Gå till Tommys rum och hoppa upp på TV'n. Hoppa sedan från TV'n upp på klädskåpet och sedan hoppar du en gång till när du står på klädskåpet. Man hamnar då i hotellet bakom receptionen fast allt är genomskinligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 det går ju för he***te inte att hoppa upp på tvn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 joo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jäv*a skit det går ju inte att hoppa upp på skåpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Det går inte att komma igenom någonstans vid väggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 vad coolt hur kommer man tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag har inte kommit tillbaka än :"> Men jag tog en screen. Hur lägger man upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Sentinel: Har vc på Ps2. Jag gjorde så här: Hoppade upp på klädskåpet i tommys rum (brevid sängen). Kom inte ihåg hur jag kom upp där men iallafall. Sen hoppade jag igenom väggen så blir hela vc onsynligt utom ocean view hotel Finns ett annat sätt också: Ta en caddy och åk igenom pole posision ingången, sen åker du ut igen. (tror det var något sånt, är inte riktigt säker, så den här metoden kanske inte funkar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 osynlig utom ocean view hotel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Nu såg jag en anna ful grej !!!! När man kollar på golvet i matsalen i oceanwiew hotel så ser det ut som att golvet speglar stolarna och borden etc. Men om man är i det genomskinliga rummet så ser man att det är en till matsal som ligger uppochner under den riktiga antagligen för att det ska se ut som en spegelbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 det är ju för lågt i tak, man kommer ju inte upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Man hoppar genom taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) ja nu funkar det Redigerad 30 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) hur kommer man ut? *edit* jag kom ut, rätt kul Redigerad 30 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 vad e ghost world? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 hur kommer man ut? *edit* jag kom ut, rätt kul Jag försökte skitlänge men kom inte ut!!! Hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts