fraze Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 1. Vart kan man ladda upp filmen när man är klar? 2. Det står att filmen max får vara 50 mb stor. Är det i ner-zippad eller eller vanlig storlek? 3. Finns det något codec man inte får använda sig av? Jag har tänkt att använda mig av XviD eller DivX. 4. Får man använda piratkopierad musik i sin film? Det var allt från mig. Nu ska jag fortsätta med filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 vad det gäller filstorleken så blir den inte mycket mindre om du rarar eller zippar den om du har tänkt dig använda Xvid DivX, Och nej du får inte använda dig av pirat musik, du får inte ens lägga upp låtar från din egen skivsamling om man ska gå efter vad lagen säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Undrar hur många som frågat artisten och fått tillåtelse att använda musiken i sin film... Jag vet att jag har iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts