Zane Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 hur gör man förrutom att peppra alla 2.när kommer film studio uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 första kommer jag inte ihåg.. andra när du har KÖPT filmbolaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 va! en gång när jag fick telefon samtalet från vrock som ville att jag skulle komma dit efter det kom ett till från nån i filmstudion men sparade jag inte det och börja istället om då kom det inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Det är ju inte filmstudion de säger.. de säger antingen come down to the recordingstudio eller bara "studio".. Ingen filmstudio alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts