Chrille Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Hur ska jag göra för att klara den? Alla poliser bara dödar mig så fort jag lagt bomben och hoppat in i snutbilen igen.. Hinner aldrig tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 har samma problem men kanske klarar det snart kommer skriva ett inlägg snart om en annan sak i cop land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrille Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 har samma problem men kanske klarar det snart kommer skriva ett inlägg snart om en annan sak i cop land OkeeJ.. Det e ju assvårt. Dom lägger ju för fan ut spikmattor o skit överallt också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ta helikoptern som står inärheten av garaget (i gränden till höger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 hittar ingen heli där kan du beskriva exsakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts