danu Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag har ingen att göra uppdrag åt vad ska jag göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbegreat Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 du ska köpa fastigheter och göra dom uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag har ju köpt alla och gjort dom det är bara glassfabriken och sunshine auto kvar vad ska man göra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag har ju köpt alla och gjort dom det är bara glassfabriken och sunshine auto kvar vad ska man göra där? Vid glassfabriken ska du sälja 50 "glassar" med glassbilen och vid Sunshine Autos ska du lämna in bilarna som står på listan nere i garaget. Det finns även 6 race som du anmäler dig till genom att gå fram till kartan nere vid garagen och sedan välja race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts