addePS2 Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Tja! Vet någon vad den låten heter som går typ (fan det här är pinsamt): Push it to the limit (piskrapp, piskrapp) past the point of no return.... Om någon vet vilken radiostation den går på i Vice och låtnamnet och artisten så uppskattas det en jä*** massa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 den låten går väll på flashback på gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbegreat Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 den finns bara i gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) gta3 Redigerad 30 juni, 2003 av Toidi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Om du ska ladda ner den så borde det funka att söka efter Push it to the limit (funkade för mig). Jag hittade 2 olika artister, "Scareface soundtrack" (iof ingen artist) och Nagano All stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 när jag letar GTA låtar så brukar jag skriva tex VC wave och då kommer det upp diverse låtar från radio stationen wave 103 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts