walen Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag hittade granater vid en basket plan nära ''glass fabriken'' och då slog det mig .. undra ifall det har nån koppling att man tex får nån bonus om man får in en granat i korgen ...själv har jag inte lyckats änn. men det är väll troligen bara ett sammanträffande men det vore ql. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbegreat Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 hmmm... exakt var ligger denna basketkorg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Det finns ju en massa basketplaner i närheten av washington beach, lite längre in i dom skuma områdena... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Det finns ju en massa basketplaner i närheten av washington beach, lite längre in i dom skuma områdena... det händer troligen inget,, men om ......så spelar det nog inte nån roll i vilken basket korg man träffar granaten i .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 annars va de smart tänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Jag klarade det!!!!!!! men det hände inget.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 hehe......precis det jag förstog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts