totte Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag kan inte flyga dodon..tyvärr..men jag kan flyga tank. det är mycket lättare. Här är en bild när jag flyger över stadiumet. http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...um_uppifran.jpg hmm, hur f*n lyckas du flyga med tanken egentligen? (:!!! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 hmm, hur f*n lyckas du flyga med tanken egentligen? (:!!! raQzo Man slår på fusket som gör att det blir låg gravitet, och vänder kanonen bakåt. Sen är det bara att skjuta hela tiden och gasa och flyger tanken upp i luften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Man slår på fusket som gör att det blir låg gravitet, och vänder kanonen bakåt. Sen är det bara att skjuta hela tiden och gasa och flyger tanken upp i luften! Låg gravitet? Är man i första veckorna då eller? Du menar mlöjligtvis inte gravitation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Låg gravitet? Är man i första veckorna då eller? Du menar mlöjligtvis inte gravitation? Oj... :"> Skrev fel... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 freak: han skrev rätt, det du talar om är graviditet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 freak: han skrev rätt, det du talar om är graviditet. Jo jag vet att det är graviditet. Men man säger ju inte låg gravitet utan gravitation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jo jag vet att det är graviditet. Men man säger ju inte låg gravitet utan gravitation. Man kan säga både gravitet och gravitation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Man kan säga både gravitet och gravitation. Nää! Vet inte gravitet låter konstigt, får slå upp det i nån ordlista nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 20-30 sek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Man slår på fusket som gör att det blir låg gravitet, och vänder kanonen bakåt. Sen är det bara att skjuta hela tiden och gasa och flyger tanken upp i luften! jaha, jag trodde du flög utan att fuska, det hade varit mkt tuffare raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 men men.. är det någon som har en länk till en sida med rekordet? ja skulle villja se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jag har varit uppe i luften i 10 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts