SlIpKnOt Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 åttatusentusen sikunder.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Jag kan inte flyga dodon..tyvärr..men jag kan flyga tank. det är mycket lättare. Här är en bild när jag flyger över stadiumet. http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...um_uppifran.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 hur flyger man långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Typ 4000 nånting och jag har screenshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 hur flyger man långt det går nästan inte med dodo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lither Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 det går nästan inte med dodo.. Jodå, om du bara kommer igång så är det inte så svårt att fortsätta flyga. 5346 sek, sen så orkade jag inte bry mig längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 ja tycker att det är mycket skönare att flyga i trean. ass lätt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 ja tycker att det är mycket skönare att flyga i trean. ass lätt:) Ja det här handlar ju om GTA3 dodo:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 4 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 4 sek haha.. men det är ju en bra början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jag har oxå nått sånt där botten rekord.. tror det är 24sek eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 haha.. men det är ju en bra början 4 sek får man alltid... även om man inte kan flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 4 sek får man alltid... även om man inte kan flyga. Nej det brukar bli typ 3 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Nej det brukar bli typ 3 sekunder. För mig brukade det bli 2 sek Mn nu blir det typ tio sek. Kan ta scrrenshot om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 med real gta 3 så kan man flyga hur länge som helst!! då har man ju jetplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 Jag vill utreda en liten detalj som ständigt dycker upp på olika forum /trådar/ topic vad ni nu vill kalla de. Nämligen "Real Gta 3" att man kan göra saker där som tydligen inte går på "GTA 3" ?!? Om jag inte missförstår så trode jag att "Real GTA 3" Var den köpta versionen av spelet ... Men jag kan ha fel och vill veta hur det ligger till.. Som sagt alla är vi newbe någon gång Tar upp detta här på grund av den sista tråden ovan mig ?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 Jag vill utreda en liten detalj som ständigt dycker upp på olika forum /trådar/ topic vad ni nu vill kalla de. Nämligen "Real Gta 3" att man kan göra saker där som tydligen inte går på "GTA 3" ?!? Om jag inte missförstår så trode jag att "Real GTA 3" Var den köpta versionen av spelet ... Men jag kan ha fel och vill veta hur det ligger till.. Som sagt alla är vi newbe någon gång Tar upp detta här på grund av den sista tråden ovan mig ?!? Real GTA 3 är en mod som gör om alla saker i GTA 3 till saker som finns i verkligheten... Det är alltså inte den köpta vers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 med real gta 3 så kan man flyga hur länge som helst!! då har man ju jetplan det är ju ass svårt att flyg jetplanet i real gta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Jhn Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 115 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 2 sen så deckade jag de är ju svårt att flyga alltså PS2 versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts