Chrille Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Hur gör man för att klara det uppdraget? Hur gör man för att sno pansarvagnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Använd en snabb bil för att gasa ihjäl militärerna som går till fots, åk sedan en bit därifrån och skjut sönder deras lastbilar med t.e.x M60 innan de når fram till dig. Knäpp resten av milirärerna med snipern och ta sedan tanken. Jag tror man var tvungen att såga upp dörren på tanken för att kunna ta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Vänta tills generalen säger -GO BUY SOME DOUGHNUTS, SIR! Då kutar en soldat in i en affär och du ska du ta tanken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag tag bara den...det gick jätte lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrille Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Vänta tills generalen säger -GO BUY SOME DOUGHNUTS, SIR! Då kutar en soldat in i en affär och du ska du ta tanken. Stannar han bara och gör det mitt i eller måste jag göra någe för att han ska säga det? Och när han sakt det e d bara o hoppa in o köra iväg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 stannabilen föra kanvojen, då säger dom, CONVOY, HALT! då ska dom flytta bilen, då går dom ut ur pansarvagnen och du kan ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag tag bara den...det gick jätte lätt Samma här! Men jag väntade med att ta den ända tills den ena soldaten sprnag in å köpte donuts, då hoppade jag bara in å stack iväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Stannar han bara och gör det mitt i eller måste jag göra någe för att han ska säga det? Och när han sakt det e d bara o hoppa in o köra iväg då? Du behöver inte göra nåt och det är bara att gå fram och ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 nej, för den är låst, om du ställer bilenframför så går han ut ur pansarvagnen, och då kan du ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Men!!!! när han säger att soldaten ska köpa kakor ska man ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jasså!! trodde du manade att det var att bara spriga fram till den och ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag dog nästan först, men kutade in i min Cheetah och körde rätt in i Pansarvagnen. Då fick föraren ut och började skjuta på mig(jag hadde 10 kvar i helth)men jag lyckades döda honom och sticka in i pv*. När man fått den var det jätte lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag var tvungen att såga upp tankens dörr med motorsågen för att kunna ta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag döda bara herr. gunman uppe på tanken, då gick dom ut ur tanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts