Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 E det bara jag som har lyckats göra en bakåtvolt med den snabba motorcykeln ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag har också men han trillar bara av cykeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 det går inte för han ramlar av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jaja, som jag sa, tro det eller ej............det kanske var en bugg för att en volt va det o gubben ramlade inte av cykeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jaja, som jag sa, tro det eller ej............det kanske var en bugg för att en volt va det o gubben ramlade inte av cykeln... har du nån screenshot på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Gjorde du det med nåt fusk påslaget? som te x "speedon"? Då kan man göra allt möjligt har jag märkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Nope.... jag hadde inget fusk o så vet jag inte hur man tar screenshot med ett ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts