Bogren198 Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag har ps2 versionen... så min fråga är till alla er som äger pc versionen.. är den värd att köpa? jag vill verkligen ha det av nån anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Nu äger jag ju inte pc versionen, men fördelar är att du kan göra videor (mycket lättare) sen kan du modda (alltså hämta nya bilar, vapen, skins etc.) Ja, grafiken också då. Kom ihåg att du måste ha en relativt bra dator också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Om du väl har det till PS2 så tycker inte jag du ska köpa den till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Visserligen är PC-versionen bättre (enligt mig), men det är inte värt att slösa 500 spänn på om man har det till PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Har du klarat det på ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 har också ps2 versionen men funderar på å köpa de till pc pga moddingens skull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 inte om du har ps2:ans verision!! annars skulle det helt klart vara värt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag har nu beställt och får det på onsdag... jag är en person som inte tänker på vad jag kunde gjort med 500 kronor om inte... eller om jag inte hade... eller om inte jag köpt de... sådan är inte jag... jag köper det mycket för att jag vill åka runt med mp3 stationen på har tjänat 900kr i helgen så vad gör de om 200kr försvinner för mamma betalar resten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag har nu beställt och får det på onsdag... jag är en person som inte tänker på vad jag kunde gjort med 500 kronor om inte... eller om jag inte hade... eller om inte jag köpt de... sådan är inte jag... jag köper det mycket för att jag vill åka runt med mp3 stationen på har tjänat 900kr i helgen så vad gör de om 200kr försvinner för mamma betalar resten? Annars kunde du vänta med att köpa det när priserna går ner lite, det tänker jag göra (har också det på PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts