Black Knight Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Har hållt på med att editera filmer länge nu! gjort många "små" filmer med mina polare. Jag undrar om någon av er vet något bra "film forum" ?. Typ där man pratar om olika program, effekter osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Har hållt på med att editera filmer länge nu! gjort många "små" filmer med mina polare. Jag undrar om någon av er vet något bra "film forum" ?. Typ där man pratar om olika program, effekter osv. Skulle också vilja veta!..FÖ är det bästa gratis programmet Windows Movie Maker 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Skulle också vilja veta!..FÖ är det bästa gratis programmet Windows Movie Maker 2 heheh! windows movie maker 2 är inte bra! okej, skönt att det är gratis men fy fan va buggigt.. mitt stängs av varje gång jag ska lägga in en så kallad effekt! Nu använder jag Vegas! riktigt bra! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 heheh! windows movie maker 2 är inte bra! okej, skönt att det är gratis men fy fan va buggigt.. mitt stängs av varje gång jag ska lägga in en så kallad effekt! Nu använder jag Vegas! riktigt bra! =) Jasså???...Mitt flyter perfekt...vad är Vegas då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Du kan altid få något bra tips på www.filmsajt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 har ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 har ingen aning Det är inte mycket du vet mi käre granne ps: förutom om hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 har ingen aning (:!!! så här tänker kariya när han ska göra ett inlägg: Det här kan jag inte...så här gör jag ett meningslöst inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 så här tänker kariya när han ska göra ett inlägg: Det här kan jag inte...så här gör jag ett meningslöst inlägg... (:!!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts