-MaRinE- Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Eftersom jag är ny så vet jag inte om detta har tagits upp tidigare. Radiostationerna som jag lyssnar oftast på i GTA3 är Head Radio, Jah Radio och Chatterbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Jag lyssnade medt på mina underbara mp3-låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Jag lyssnar mycket på K-jah...eller så har jag radion avstängd...då och då knäpper man väl på mp3 stationen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Finns en redan,Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Finns en redan,Här man får ha lite överseende...han e ju ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 man får ha lite överseende...han e ju ny... Jajaja, men det borde man nästan fatta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jajaja, men det borde man nästan fatta... jaså? Orka leta upp nått man vill ha svar på när det lättare att skiva en snabb rad eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Lysnar nästan alltid på jah radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 jaså? Orka leta upp nått man vill ha svar på när det lättare att skiva en snabb rad eller hur? Gör livet lättare och använd Search-funktionen Direktlänk till Search-funktionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 jaså? Orka leta upp nått man vill ha svar på när det lättare att skiva en snabb rad eller hur? Jag säger som stoffe: Använd sökfunktionen: Search Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Men kunde du verkligen inte komma på nåt att lägga till?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 FLASHBACK ÄR BÄST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Nä Rise FM är bäst inte FB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Förut lyssnade jag nästan alltid på Rise FM eller Flashback, nu är det mer blandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Double Cleff FM är att föredra lugn musik ahh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Double Cleff FM är att föredra lugn musik ahh nää inte riktigt... rise eller game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Lips eller Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Ni killar har ingen smak.. LIPS 106 ska det vara!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 RiseFM eller The Counter-Strike Radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts