GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Men ack en sån spydesign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 bättre bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Aaaa larvigt med två färger, snyggare i silver. Har de verkligen redan tillverkat alla 50exen? Det är en Lexus SC430, absolut inte snyggaste bilen men den är tuff ändå. http://moto.trojmiasto.pl/tapety/aston/aston_martin_db7_01_800.jpg En Aston Martin DB7, ser lite trist ut på den bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 alla Aston Martin äger så jävla sköna bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 alla Aston Martin äger så jävla sköna bilar Håller med.. Här är en Rolls Royce Mycket prestige i en sådan bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Håller med.. Här är en Rolls Royce Mycket prestige i en sådan bil.. Jag föredrar Bently eller helst av allt Maybach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag föredrar Bently eller helst av allt Maybach. Jo, Bentley är av det lyxigare slaget.. Här kommer några MG bilar(vi har alla bilarna som visas nedan): MG TF 1.8 2003 MG TF 1954(2 exemplar i garaget MGA 1956 MG ZT-T 2003 Hoppas ni har ork att titta på bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Personligen tycker jag att alla MG är svin tuffa men jag kan ju förstå att du gillar dom när din familj verkar samla på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Personligen tycker jag att alla MG är svin tuffa men jag kan ju förstå att du gillar dom när din familj verkar samla på dom. Ja, det är medfött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Min drömbil!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/hemglass.jpg Vad gullig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Min drömbil!! Jag hoppas du menar lastbilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts